Sunset on Langkawi Island

Sunset on Langkawi Island
Zachód słońca na wyspie Langkawi

czwartek, 11 kwietnia 2013

Na wesoło

Następny post będzie o zbliżających się wyborach w Malezji  ale przed tak poważnym tematem warto się trochę rozluźnić i pośmiać;)

Ściągnęłam z netu kilka według mnie najzabawniejszych fotek przedstawiających malezyjską rzeczywistość.
Większość zdjęć  pochodzi z fejsbukowej stronki: "Only in Malaysia"klik.














i jeszcze znalazłam takie śmieszne filmiki :)





Miłego dnia kochani!





3 komentarze:

  1. oj ubawiłam się...:) Zawsze zadziwiała mnie umiejetnośc spania w każdych warunkach i w kazdej pozycji. Azjaci są pod tym wzgledem niesamowici..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja myślałam, że w Polsce jest cyrk na kółkach, dzięki Aga, poprawiłaś mi humor ;-)

      Usuń
  2. Dobre te zdjęcia, dawno się tak nie uśmiałam :)
    Myślałam, że zdjęcia śpiących dzieciaczków są the best dopóki nie zobaczyłam pana na motorze wiozącego na sobie opony ;D Szacun za pomysłowość ;)

    OdpowiedzUsuń